09.12.09

Valmis veebipõhine ökoloogilise jalajälje kalkulaator KESA

SA REC Estonia ja Tallinna Ülikooli Informaatika Instituudi koostöös valmis veebipõhine ressursikasutuse kalkulaator KESA kodulehel http://kesa.edu.ee

KESA erineb teistest samalaadsetest kalkulaatoritest mitmel viisil. Peamiseks erinevuseks on kalkulaatori sihtgrupp: KESA on loodud eelkõige organisatsioonide ressursikasutust silmas pidades, kuid võimaldab ka üksikisikul oma ökoloogilist jalajälge hinnata. Seega võib kalkulaatorit edukalt kasutada ka koolides. Tulemust illustreeritakse ökoloogilise jalajäljena skaalal, kus kajastuvad elektri- ja soojusenergia, vee, transpordi ning jäätmekasutuse osakaal.
Kasutajal on võimalik luua KESA kalkulaatori kasutajakonto. Registreerunud saavad oma andmed salvestada, hiljem neid täpsustada või lisada uus jalajälg teise perioodi kohta. Organisatsioonidel ja üksikisikutel on võimalik oma tulemusi KESA kodulehel avaldada ning sel moel oma keskkonnamõju võrrelda.
Lisaks tutvustab KESA Eesti organisatsioonide ning asutuste uudseid kogemusi oma tegevuste keskkonnasäästlikumaks muutmisel 2 video, kirjasõna ja fotode vahendusel.

Tegevusi toetasid
– Vabaühenduste fond, mida rahastavad Norra, Island ja Liechtenstein Avatud Eesti Fondi vahendusel ja
– SA Keskkonnainvesteeringute Keskus

Terast ökoloogiliste jalajälgede jälgimist soovides,
SA REC Estonia

Täpsem info:
Anne Kivinukk
SA REC Estonia
info@recestonia.ee
Tel:             66 05 018

VAATA KÕIKI UUDISEID

Kuidas rääkida õpilastega õiglasest kaubandusest? Siin on 6 soovitust selleks oktoobriks

24.09.25

Tuhanded õpilased koolides üle Eesti tähistavad igal oktoobril õiglase kaubanduse kuud, mis tänavu võtab fookusesse meie riided ja nende tootmise. Mondo Maailmakooli materjalidest saab iga õpetaja ja noorsootöötaja nippe, kuidas laste ja noortega õiglasest tarbimisest rääkida.  📍 Anna oma huvist õiglase kaubanduse kuud tähistada meile teada läbi selle vormi ja saadame septembri–oktoobri jooksul vajalikku infot,
LOE EDASI
VAATA KÕIKI
Maailmakool
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.