Külalistunnid ja töötoad

Mondo maailmaharidus- ja koolituskeskuse kodulehel on leitavad juhendmaterjalid ja kogumikud töötubade ja tundide kirjelduste ja abimaterjalidega, mida saab kasutada hariduslikel eesmärkidel. Meil on hea meel, kui viite meie materjalidega tunde ise läbi ja annate meile sellest teada (oleme õnnelikud, kui kirjutate lühikese tagasiside või saadate foto töötoa tegevustest aadressile maailmaharidus@mondo.org.ee). Samal e-posti aadressil saate ka küsida abi töötubade või teemapäevade planeerimisel.

Mõne Mondo projekti raames on meil võimalik koolidesse ja haridusasutustesse saata ka töötubade läbiviijaid või viia töötoad läbi meie maailmaharidus- ja koolituskeskuses. Külalistundi või töötuba saavad tellida haridusasutused (formaalsed ja mitteformaalsed) või kogukonnakeskused.

Meie töötubade läbiviijad on valmis sõitma ka Eesti väiksematesse paikadesse, kuid siis on mõistlik ühes kohas läbi viia vähemalt 3-5 töötuba (1 töötuba on 45 minutit) ja võimalusel kaasata rohkem gruppe kui üks klassikomplekt.

Kuna töötubade läbiviijad panevad iga kord oma töötoa kokku vastavalt grupi vanusele, suurusele, teadmistele ja oskustele, arvestades töötoa pikkuse ja vormiga, siis on meil vaja võimalikult palju informatsiooni, et kokku panna külalistund, mis on hariv ja huvitav kõigi osapoolte jaoks.

NB! Külalistunni ajal palume ka õpetajal või juhendajal kohal viibida!

 

Täida Külalistundide ja töötubade tellimise vorm ja me võtame sinuga ühendust!

 

Välisministeeriumi poolt rahastatavas arengukoostööprojekti „Laste ja naiste õigused maailmas inimeste lugude kaudu“ raames pakume hetkel järgmisi TASUTA töötube:

INIMÕIGUSTE TÖÖTUBA

Töötuba planeeritakse vastavalt grupi eelteadmistele, soovidele, vanusele ja suurusele ning kasutatakse erinevaid MTÜ Mondo juhendmaterjale: “Igaüks, igal pool“, fotomapid, dokumentaalfilmid, MTÜ Mondo humanitaarabi ja arengukoostöö näited. Soovitav vanuseaste on põhikooli lõpp-keskkool.

LAPSE ÕIGUSTE TÖÖTUBA

Töötuba sobib vanusele algkool-põhikooli algus. Töötoa keskmes on lapse õiguste konventsioon ja sellega seotud juhtumit. Interaktiivsed õppemeetodid pärivad enamasti metoodilisest juhendist “Õigus olla laps“, kuid sellele lisatakse ka näiteid MTÜ Mondo praktikast.