Kampaaniad
Kampaaniate eesmärgiks on mõjutada otsustajaid tegema õigeid otsuseid. Nendes osalemise kaudu saavad noored uusi teadmisi ja oskusi osaleda poliitika kujundamises või ettevõtete survestamises.
Osa kampaaniatest on ka otseselt suunatud keskkoolinoortele, kes saavad nende kaudu olla aktiivsed maailmakodanikud.
Toimunud kampaaniad:
Noorte kliimakampaania (september-detsember 2015). Kampaaniat viivad läbi MTÜ Mondo, Eestimaa Looduse Fond (ELF) ja UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon eesmärgiks anda noortele võimalus võtta osa Eesti kliimapoliitika kujundamisest. Noored võivad võtta osa sotsiaalreklaamide konkursist, Riigikogu seminarist ning aktiivsemad ka Pariisi kliimakõnelustest.
“Make Chocolate Fair!” (MCF!) on rahvusvaheline kampaania, mis paneb 2013–2015 aastal noored inimesed tegutsema suurema õigluse nimel ülemaailmses kakaotööstuses. Pakume võimalust, kuidas šokolaadifirmasid vastutustundlikult ja õiglaselt kakaotalunike suhtes käituma panna. Kampaania levik ja eesmärgid on erakordsed: MCF! ulatub 16 Euroopa riiki ja seab eesmärgiks jõuda 300 000 nooreni ning koguda 100 000 allkirja petitsioonile, mis nõuab suurfirmadelt vastutuse võtmist ning šokolaadi tootmisele sotsiaalsete ja keskkonnaalaste nõuete sätestamist.
Clean Clothes on rahvusvaheline kampaaniavõrgustik, mis on töötanud Euroopas aastast 1989. Kampaania eesmärk on parandada riiete- ja spordirõivastetööstuses töötavate inimeste tööolusid. Kampaania koolitab ja mobiliseerib tarbijaid, teeb lobitööd ettevõtete suunal ning pakub toetust töölistele nende võitluses paremate õiguste ja tööolude eest.
Change Your Shoes on aastal 2015 alustatud Euroopa-ülene kampaania, mille kaudu tõstetakse teadlikkust kroomi kasutamise kahjulikkusest naha pruunistamisel ning kingatööstuse halbadest tööoludest.
Loe lisa paremal olevatest linkidest.