“METSik loodus”- Savikujud Zanlerigu õpilastega
Küsi õpilastelt, milliseid metsikuid loomi elab Eestis? Kas meie metsades leidub liike, kes on mujal maailmas haruldased? Kuidas tutvustada meie looduses leiduvaid põnevaid loomi õpilastele, […]
Küsi õpilastelt, milliseid metsikuid loomi elab Eestis? Kas meie metsades leidub liike, kes on mujal maailmas haruldased? Kuidas tutvustada meie looduses leiduvaid põnevaid loomi õpilastele, […]
Uuri internetist Keenia kohta rohkem infot: Mis loomad on Keenia vapil? Mida tähistavad Keenia lipu värvid? Mis kohad kuuluvad Keenias UNESCO maailmapärandi nimekirja?
Leia internetist veel üks Ghana lugu loomadest ja lindudest ning jutusta see oma kaaslastele. Kas Eestis on olemas sarnane muistend? Millest see räägib? Mis on […]
Mida lõbusat või tarvilikku teeksid sina kasutatud kilepakenditest? Millal lõid viimati kaasa talgutel? Mis sind selleks motiveeris? Kui kaua laguneb kilekott looduses?
Siit saate PDF formaadis alla laadida “Amanda ja maailm” juhendmaterjalist tuttavad pildid. Ise värvimiseks mõeldud pildid on must-valged ja A4 formaadis. Illustratsioonide autor on Maari […]
Kui oled õpetaja ning soovid maailmakodanikuhariduse ja kestliku arengu hariduse andmisega tegeleda, annab see käsiraamat sulle teavet ja loovaid ideid selle kohta, kuidas lisaks koolikogukonnale […]
“Борьба женщин за свои права: истории со всего света” – это сборник рабочих планов, основанных на историях десяти женщин, которые боролись за права человека по […]
В любых странах миграция может привести как к позитивным, так и негативным последствиям. В числе негативных аспектов можно указать напроблемы, связанные с безопасностью, угрозой благосостоянию […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 17 kohta, milleks on “JÄTKUSUUTLIK TOOTMINE JA […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 17 kohta, milleks on “ÜLEILMNE KOOSTÖÖ”. Vaata […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 12 kohta, milleks on “JÄTKUSUUTLIK TOOTMINE JA […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 14 kohta, milleks on “OOKEANID JA MERERESSURSID”. […]
See tund tutvustab õpilastele mõningaid juhtumeid inimõiguste rikkumisest Eestis, kasutades tõsielujuhtumeid. Seda peatükki võib õpetada kui eraldiseisvat tundi või osana inimõiguste alasest kursusest. 3. peatüki […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 8 kohta, milleks on “KAASAVA […]
Этот урок знакомит студентов с вопросами равенства и гендерного неравноправия. Равенство – это такая ситуация в обществе, где все люди свободны развивать свои личные способности […]
На этом уроке мы рассмотрим недавно произошедшее реальное событие, чтобы ученики поняли серьезность ситуации. План урока Презернтация .pdf Презернтация Повер Поинт
Digiülesanded valmisid 2017. aastal kursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” ja 2018. aastal kursuse “Süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames ning nende eesmärk […]
Kui olin väike, meeldis mulle alati mõelda, et hea õnne korral saan elada tervelt kolmes erinevas sajandis: sündisin möödunud millenniumi viimasel kevadel ning kui elaksin […]