Kes ma olen?Töötuba
Kristīne Martinova poolt loodud koomiksi “Kes ma olen?” ainetel loodud töötuba on ärgitab lapsi arutlema soostereotüüpide üle. Töötoa eesmärk on tõsta teadlikkust soorollide, stereotüüpide ja […]
Kristīne Martinova poolt loodud koomiksi “Kes ma olen?” ainetel loodud töötuba on ärgitab lapsi arutlema soostereotüüpide üle. Töötoa eesmärk on tõsta teadlikkust soorollide, stereotüüpide ja […]
Selle töötoa käigus uurivad noored inspireerivate naisjuhtide ja -aktiviste elude ning teguvuste kohta. Arutletakse naiste rolli üle poliitilises, keskkonnaalases, hariduslikus ja muus aktivismi tegevuses. Uurimustöö […]
See töötuba on loodud Normunds Ozols’i ja Giulia Corascello koomiksi “See küla on nõme” ainetel. Töötuba on eriti sobilik maapiirkondades üles kasvanud noortele selleks, et […]
Selle töötoa käigus saavad õpilased arutleda ühiskonnas levinud eelarvamuste ja stereotüüpide üle ning arendada endas kriitilise mõtlemise oskust. Töötuba on koostatud Maria Goes’i koomiksi […]
See töötuba käsitleb valeuudiste, kriitilise mõtlemise ja meediakirjaoskuse teemasid. Töötuba on loodud Liisi Grünbergi ja Kristi Markovi koomiksi “Kuidas sa tead?” juurde. Kuidas sa tead? […]
Videoloengute sari haridustöötajatele annab vaatajatele võimaluse umbes 15 min jooksul harida ennast videoloenguid vaadates, et saada sisendit ja enesekindlust teemade käsitlemiseks õpilastega. Videoleongutes esinevad oma […]
Videoloengute sari haridustöötajatele annab vaatajatele võimaluse umbes 15 min jooksul harida ennast videoloenguid vaadates, et saada sisendit ja enesekindlust teemade käsitlemiseks õpilastega. Videoleongutes esinevad oma […]
Videoloengute sari haridustöötajatele annab vaatajatele võimaluse umbes 15 min jooksul harida ennast videoloenguid vaadates, et saada sisendit ja enesekindlust teemade käsitlemiseks õpilastega. Videoleongutes esinevad oma […]
Пособие является вспомогательным материалом для проведения проектного обучения на первой школьной ступени. Ознакомься с пособием здесь. Проектное обучение – это форма активного обучения, где новые […]
Käsiraamat mitmete näidete ja ülesannetega, mis seob meediaõpetuse rändetemaatikaga.
“Борьба женщин за свои права: истории со всего света” – это сборник рабочих планов, основанных на историях десяти женщин, которые боролись за права человека по […]
Sotsiaalse sõnumiga muusika – Sonita Alizadeh KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: muusikaõpetus, III kursus „Muusika 20. ja 21. sajandil” Pop- ja rokkmuusika. Pop- ja rokkmuusika ajaloolis-sotsiaalne […]
Seksuaalvägivalla kasutamine sõjarelvana – Nadia Murad KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Ühiskonnaõpetuse I kursus, teema „Inimõigused”LÕIMING: Ühiskonnaõpetuse I kursus, teema „Maailma areng ja maailmapoliitika”; lähiajaloo III kursus, […]
Seksuaalvägivald – Sunitha Krishnan KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Eesti keele II kursus „Meedia ja mõjutamine”, teema „Mõjutamine”LÕIMING: Ühiskonnaõpetuse I kursus, teema „Sotsiaalsed suhted ja institutsioonid: meedia” […]
Seksuaalvägivald – Nadia Murad KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Inimeseõpetuse kursus „Perekonnaõpetus”LÕIMING: Ühiskonnaõpetuse I kursus, teemad „Inimõigused” ja „Maailma areng ja maailmapoliitika”ÕPITULEMUSED: Püsisuhe – õpilane mõistab seksuaalsuhete […]
Rahvastik ja majandus – Malala Yousafzai KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Geograafia I kursus, teema „Rahvastik ja majandus”LÕIMING: Ühiskonnaõpetuse II kursus, teema „Riik ja majandus”ÕPITULEMUSED: Õpilane…• analüüsib […]
Ohutu sünnitus – Edna Adan Ismail KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Inimeseõpetuse kursus „Perekonnaõpetus”LÕIMING: Ühiskonnaõpetuse I kursus, teemablokk „Inimõigused” või valikkursus „Inimene ja õigus”, teemablokk „Inimõigused”ÕPITULEMUSED: Õpilane…• […]
Naiste valimisõigus – Sarojini Naidu ja Sophia Duleep Singh KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Lähiajaloo III kursus „20. sajandi arengu põhijooned: Eesti ja maailm”, teema „Eluolu ja […]
Naiste ümberlõikamine – Edna Adan Ismail KOOLIASTE: IV kooliasteAINETUND: Ühiskonnaõpetuse I kursus, teemablokk „Inimõigused”LÕIMING: Valikkursus „Inimene ja õigus”, teemablokk „Inimõigused”; inimeseõpetuse kursus „Perekonnaõpetus”ÕPITULEMUSED: Õpilane…• on […]