Amanda ja Modo värvipildidMänguline tegevus
Siit saate PDF formaadis alla laadida “Amanda ja maailm” juhendmaterjalist tuttavad pildid. Ise värvimiseks mõeldud pildid on must-valged ja A4 formaadis. Illustratsioonide autor on Maari […]
Siit saate PDF formaadis alla laadida “Amanda ja maailm” juhendmaterjalist tuttavad pildid. Ise värvimiseks mõeldud pildid on must-valged ja A4 formaadis. Illustratsioonide autor on Maari […]
Joana Mosi, Dagne Aaremäe ja Leene Künnap’i koomiksi “Kuidas kiusamisega toime tulla?” ainetel loodud töötoa käigus arutlevad õpilased koolikiusamise üle. Koomiksite abil analüüsitakse tavalisi situatsioone, […]
Siit leiate valiku joonistumänge ja -harjutusi, millega on võimalik koomiksitöötuba sisse juhatada. Mõned harjutused aitavad osalejatel üksteist paremini tundma õppida, mõned aitavad “kätt soojaks saada” […]
Пособие является вспомогательным материалом для проведения проектного обучения на первой школьной ступени. Ознакомься с пособием здесь. Проектное обучение – это форма активного обучения, где новые […]
Методическое пособие на русском языке Дополнительные листы: костяшки домино Дополнительные листы: поля БИНГО Цель пособия заключается в том, чтобы предложить вовлекающие и основанные на практике […]
Kliimamuutuste töötoa õppematerjal, mis on mõeldud 3.-6. klassile. Antud materjal on mõeldud ennekõike sissejuhatuse või abivahendina teema käsitlemisel. See võimaldab vaadelda erinevaid igapäevaseid olukordi ja kliimat […]
Kampaania „Make Fruit Fair!” raames nägi ilmavalgust uus juhendmaterjal, mis pakub õpetajatele taustainfot ja töötuba troopiliste viljade kasvatamise ja tööstusega seotud probleemidega käsitlemiseks. Tõsiselt värvilise […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 7 kohta, milleks on “USALDUSVÄÄRNE, […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 5 kohta, milleks on “SAAVUTADA […]
“Rändelood sõnas, pildis ja liigutuses” Kolmeetapiline töötuba Põhikooli II ja III aste Isiklikud põgenike rände lood selle käigust ja muredest, mis neid teekonnal saadavad. Kestvus: 45min […]
Erasmus+ projekti “Active citizenship with global dimension” ehk “Maailmaharidus noorsootöös” raames valmis kasutusvalmis metoodiline tööriistakast. Projekt kestis märtsist 2015 – veebruarini 2017 ja MTÜ Mondo partneriteks olid […]
Klassis uuritakse ühiselt näljakaarti, mille leiab Development Educationi veebilehelt. Edasi jätkatakse aruteluga. Mida näljakaart maailma olukorra kohta ütleb? Milliseid inimõiguste küsimusi näljakaart püstitab? Milliseid väljakutseid […]
Ilma veeta ei ole elu. Vett tarbivad kõik elusolendid Maal. Vett ei teki Maal juurde ega kao, vesi on pidevas ringluses vedeliku, auru, lume ja […]
Õpilased saavad kontrollida oma teadmisi maailmamere kohta, kui avavad järgneva LearningApps keskkona lingi.
Ülesande eesmärk on näidata, kuivõrd mitmekesine ja müstiline on loodus ning milliste omadustega liike eksisteerib. Õpilased töötavad paarides ja otsivad internetist mitmesugustes kategooriates „ekstreemseid liike“. […]
Maailma majandusliku jagunemise paremaks mõistmiseks on vajalik esmalt teada teemaga seonduvaid põhimõisteid. Neid mõisteid saab hästi kinnistada, tehes LearningApps keskkonnas paaride leidmise harjutust.
Klassis mängitakse mängu „You Don’t Know Africa“. Mänguga tuletatakse ühiselt meelde Aafrika kaart ja riigid.
Digiülesanne sobib töötamiseks arvutiklassis. Mobiilidel ning mobiilivaatega tahvelarvutites ei pruugi avaneda kõik ülesande läbiviimiseks vajalikud rakendused. Ülesande käik Õpilased töötavad paarides (arutletakse koos) ning seejärel […]
Õpilased visualiseerivad ideekaardi Padlet keskkonnas kultuurilisest jäämäest. Näidiseks valitakse illustreeriv pilt järgnevatelt veebilehtedelt: Visualising the Iceberg Model of Culture The Cultural Iceberg Õpilastega lisatakse pildile sõnad selle kohta, mida […]