Võrdsem maailm on võimalik!JuhtumianalüüsTaustinfoVideo
Kuigi maailma majandus on kasvamises, ei jõua elujärje paranemine sugugi kõigi maailma inimesteni. Lõhe maailma rikkamate ja vaesemate inimeste vahel on hoopis tõusuteel – 1% […]
Kuigi maailma majandus on kasvamises, ei jõua elujärje paranemine sugugi kõigi maailma inimesteni. Lõhe maailma rikkamate ja vaesemate inimeste vahel on hoopis tõusuteel – 1% […]
Käsiraamat mitmete näidete ja ülesannetega, mis seob meediaõpetuse rändetemaatikaga.
Tehnoloogia Tänapäeval on raske elu ilma mobiiltelefonideta ette kujutada. Mobiiltelefoniomanikke on maailmas rohkem kui neid, kel ligipääs tualetile. Sellisel ülemaailmsel jagatud sidemel on nii häid […]
Tubakas Suitsetamine on kahjulik nii suitsetaja enda kui teda ümbritsevate inimeste tervisele. Tubaka kasvatamine, töötlemine, tubakatoodete tootmine, transport, reklaam ning müük toovad sisse miljardeid dollareid, […]
Maailmakodanikuks! protsessi on integreeritud mängud, mis muudavad õppetöö lõbusaks ja aitavad õpilastel tegevustest läbi planeeritud lõõgastus- ja ergutushetkede enam kasu saama. Mängud on jagatud nende […]
Hindamiseks mõeldud tegevused aitavad õpilastel mõõta, salvestada ja jälgida enda isiklikku arengut ning hinnata kasutatud Maailmakodanikuks! meetodi tegevusi. Siin osas pakutud tegevused on lihtsad, paindlikud […]
Kuus sammu aitavad õpilastel valida enda jaoks olulise teema, uurida selle kohalikke ja üleilmseid dimensioone, planeerida samal teemal maailma muutvat tegevust, selles osaleda ning oma […]
Kuuenda sammuna mõtlevad õpilased Maailmakodanikuks! protsessi üle järele. On aeg mõelda tagasi ja korrata esimese sammu tegevusi (nt „Ideaalne tulevik“ ja „Inimeste mõjutamine“). Kuuenda sammu […]
Viienda sammuna viiakse plaan ellu. Viienda sammu eesmärgid: aidata õpilastel tegevust ellu viia, selle käiku salvestada ja kontrollida arendada ja laiendada osalemispõhiseid oskusi – tegutsemine […]
Neljanda sammuna uurivad õpilased võimalusi, kuidas probleemi parandamiseks välja astuda. Õpilased hindavad võimaliku tegevuse kohalikku ja globaalset mõju, valivad tegevuse ning planeerivad selle täideviimist. […]
Kolmanda sammuna viivad õpilased end valitud probleemiga paremini kurssi. Et õpilased saaksid valida tegevused, mida probleemse olukorra parandamiseks läbi viia, on neil tarvis probleemi kohalike […]
Teise sammuna uurivad õpilased enda elu mõjutavaid probleeme. Nad analüüsivad iga probleemi olulisust kohalikul ja üleilmsel tasandil ning asetavad neid tähtsuse järjekorda vastavalt sellele, kuivõrd […]