Käsiraamat: Inimesed ridade vahelDigiülesandedJuhendmaterjalJuhtumianalüüsTaustinfo
Käsiraamat mitmete näidete ja ülesannetega, mis seob meediaõpetuse rändetemaatikaga.
Käsiraamat mitmete näidete ja ülesannetega, mis seob meediaõpetuse rändetemaatikaga.
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 17 kohta, milleks on “JÄTKUSUUTLIK TOOTMINE JA […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 17 kohta, milleks on “ÜLEILMNE KOOSTÖÖ”. Vaata […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 12 kohta, milleks on “JÄTKUSUUTLIK TOOTMINE JA […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 14 kohta, milleks on “OOKEANID JA MERERESSURSID”. […]
Digiülesanne valmis 2018. aastal “Maailmahariduse süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 1 kohta, milleks on “KAOTADA KÕIKJAL VAESUS”. […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 11 kohta, milleks on “MUUTA […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 10 kohta, milleks on “EBAVÕRDSUSE […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 8 kohta, milleks on “KAASAVA […]
Digiülesanded valmisid 2017. aastal kursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” ja 2018. aastal kursuse “Süvaõppekursus UNESCO ühendkoolidele läbi digiõppe” raames ning nende eesmärk […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 7 kohta, milleks on “USALDUSVÄÄRNE, […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 5 kohta, milleks on “SAAVUTADA […]
Digiülesanne valmis 2017. aastal süvappekursuse “Maailmaharidus läbi digiõppe II ja III kooliastmes” raames. Ülesanne käib ÜRO kestliku arengu eesmärgi number 3 kohta, milleks on “TERVISLIK […]
Võitleme kliimamuutustega ja aitmame vaesematel riikidel nendega kohaneda Maailmas ei ole enam ühtegi riiki või piirkonda, mis ei oleks mingil määral mõjutatud kliimamuutustest ning selle […]
Tarbime ja toodame keskkonasõbralikult ja õiglaselt Hea uudis: maailmas on piisavalt toitu kõigile. Halb uudis: Samal ajal, kui iga kaheksas inimene maailmas kannatab endiselt alatoitluse […]
Kestlik majanduskasv ja inimväärne töö kõigile Ligikaudu pool maailma rahvastikust elab endiselt umbes 2 USD päevas, ülemaailmne tööpuudus on 5,7% ja töökoha olemasolu ei taga […]
Edendame inimõigusi ja demokraatiat – võitleme korruptsiooni vastu Rahu, õiglus ja kaasavad ning efektiivsed institutsioonid on kestliku arengu keskmes, üksteist vastastikku tugevdades. Mitmed regioonid on […]
Toetame vaesemaid riike ja teeme koostööd eesmärkide saavutamiseks Hästi toimiv kestliku arengu tegevuskava nõuab tugevat koostööd valitsuste, erasektori ja kodanikuühiskonna vahel. Ühistel väärtustel ja visioonil […]
Tervislikumad eluviisid ja kõigile ligipääs kvaliteetsele arstiabi 2015. aastaks oli globaalne keskmine eluiga tõusnud 71,4 aastani. Inimesed mitte ainult ei ela kauem, vaid püsivad ka […]
Kaotame näljahäda, parandame toitumist ja edendame kestlikku põllumajandust Maa toodab rohkem kui piisavalt toitu kõigile, kuid sellegi poolest kannatab iga üheksas inimene maailmas ehk 795 […]